۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

خرس چپ دست

چهارشنبه هفته قبل برای اولین بار توی سال 89 قبل از ساعت 12 شب گرفتم خوابیدم. روز بعدش (پنجشنبه صبح) هم ساعت 11 از خواب بیدار شدم. پنجشنبه شب هم برای بار دوم توی سال 89 موفق شدم قبل از 12 بخوابم. جمعه رو هم که تا ساعت 11/30 خواب بودم. دیشب هم فقط 1 ساعت از نیمه شب گذشته بود که خوابم برد و امروز صبح ساعت 9 بیدار شدم. یک ساعتی بیدار بودم که دیدم نمیشه... خیلی خوابم میاد... پس دوباره گرفتم خوابیدم تا نزدیکی های ساعت 12. الآن هم که دارم اینا رو می نویسم ساعت هنوز 12 شب نشده اما من احساس می کنم که خوابم میاد و باید برم بگیرم بخوابم!
فکر کنم دارم دچار دگردیسی میشم و احتمالاً تا چند روز دیگه بطور کامل تبدیل به خرس خواهم شد!
پس اگر دیدید 5-6 ماه گذشت و من توی این وبلاگ چیزی ننوشتم، واسم نگران نشید... به احتمال زیاد من توی خواب زمستانی هستم.

۱۳ نظر:

پریزاد گفت...

دگردیسیتون مبارک :)))

یکـ عدد دختر گفت...

اِم م م م م م م م م....
احیانن مورچه و عسل و انگور دوست نداری؟

لی گفت...

سلام
من که از پارسال ماه رمضون سیستم خوابم ریخت بهم . فقط چند ماه آخر دانشگاه دوباره عادی شد و بعد از اون برگشت به حالت قبل

سلمان گفت...

خرس ها که از الان نمیرن واسه خواب :پی

یازده دقیقه گفت...

این خیلی خوبه که می خوابی. حتمن احتیاج داره بدنت..قطعن بعد از یه مدتی سیستم بدنت بهتر می شود ...

چپ دست گفت...

@ پریزاد
قربانِ شما! ;)
اما ظاهراً خودم رو چشم زدم و دگردیسی ام به خرس ، کامل نشد. دیشب دوباره تبدیل شدم به همون جغدی که قبلاً بودم.


@ یه دونه دختر
اِ... تو از کجا فهمیدی ناقلا!


@ شهاب (لی)
می تو! البته در مورد من به جز ماه رمضون ، عادل فردوسی پور و برنامه نودش هم نقش پررنگی توی بهم خوردن سیستم خوابم دارند.


@ سلمان
خرسی که ک.و.ن گشاد باشه... میره!


@ مهر (11 دقیقه)
آره خداییش کمبود خواب داشت بدنم. توی این 2-3 هفته اخیر شبی فقط 5-6 ساعت خوابیده بودم و یه همچین پُر خوابی ای می طلبید.

پریزاد گفت...

احتمالا فرآیند تکاملتون کامل نشد :دی آخه اگه میشد داروینو باید از قبر بیرون می کشیدن و می گفتن مرتیکه تو که می گفتی نسل ما از میمونه ( البته این تصور غلطه ها ) بیا تحویل بگیر ، حالا نسلمون داره تبدیل میشه به خرس :دی :دی

چپ دست گفت...

@ پریزاد
کی گفته این تصور که نسل آدمیزاد از میمونه غلطه؟! محمود ثابت کرد که داروین همچین بیراه هم نمی گفته!

پریزاد گفت...

جواب به جایی بود . خلع سلاح شدم :دی

پوریا گفت...

شایدم مراحل آماده سازی برای عضویت در گروه اصحاب کهف است!

رضا پایافر گفت...

نمی دونم والا
هر کسی اختیار وبلاگ خودشو داره
ولی احساس نمی کنی از بیکاری وبلاگ زدی
چرت و پرت میگی

چپ دست گفت...

@ پوریا
ایول... کامنت باحالی بود... خیلی حال کردم!


@رضا پایافر
در مورد چرت و پرت گفتنم باحات موافقم. حالش رو ندارم وگرنه 3 تا دلیلی که وبلاگ می نویسم (هرچند چرت و پرت) رو واست می گفتم.
درکل شما خودتو ناراحت نکن. چاره اینجور وبلاگها کنترل دابلیو هستش.

چپ دست گفت...

در عجبم که چرا توی کامنت قبلی باهات رو نوشتم باحات؟؟!!