۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

لین چان در تهران!


این یکی از عکس هاییه که ایسنا به عنوان "طرح برخورد با حاملان سلاح سرد" گذاشته. از این عکس میشه نتیجه گرفت که یا ما داریم توی "لیانگ شان پو" زندگی می کنیم  و خودمون خبر نداریم یا اینکه "لین چان" و رفقا اومده بودند و داشتند توی خیابون های تهران واسه خودشون چیزچرخ می زدند که برادران زحمت کش (بجای واژه "زحمت" کاملاً آزاد هستید که از کلمات دیگه ای هم استفاده کنید!) نیروی انتظامی گرفتنشون.

پ ن 1: برخورد با ارازلی که از هر جیبشون میشه چند تا چاقو ضامن دار و پنجه بوکس پیدا کرد خوبه اما اغراق هم دیگه حدی داره. آخه تا حالا کدوم ارازل و اوباشی رو دیدین که با شمشیر سامورایی راه افتاده باشه توی خیابون که اینا این همه شمشیر گرفتند ازشون؟

پ ن 2: بقیه عکس ها رو می تونید از اینجا و اینجا ببینید.

۶ نظر:

یکـ عدد دختر گفت...

چپ دست جون باور کن شاید در ان حد که میگن نباشه ولی هست، من با چشم خودم دیدم حتی واسه کیف زنی هم یارو از تو شلوار کُردیش( شلواری که مث شلوار بلوچ هاست) شمشیر کشیده بیرون اندازه قد من و یه کیف زده باهاش که شاید حتی پولم نبوده توش یا با شمشیر و قمه رفتن بانک زدن...این چیزا تو اینجا که من هستم زیاد اتفاق میوفته....یکی از اون ارازلی هم که شمشیر داره نمونه ی بارزش پسر دایی خود من....

ناشناس گفت...

شاید هم جومونگ بین دستگیر شده ها باشه

پریزاد گفت...

با این همه اشکال قبیحه ای که اینها روی بدنشان کنده اند برادران زحمت کش نیروی انتظامی باید هم دنبالشان راه بیافتند :دی

شیرخان گفت...

سلام !
اولا عذرخواهی بابت Copy / Paste بودن این کامنت !
ثانیا من معمولا از این کارها نمیکنم ! این مورد استثناست !
ثالثا ، جریان چیه ؟!
میخوام ازتون خواهش کنیم یه حرکتی بکنید ! حمایت کنید از علی کریمی ! کاری به قرمز و آبی بودن ندارم ! از حرکتش حمایت کنید ! از جراتش و شیردل بودنش ! از این که یه سردار مفت خور سپاه ، که شده مدیرعامل یه باشگاه ، به جرم تظاهر به روزه خواری اخراجش کرده ! حمایت کنید ! نه از علی کریمی ! از مردی و مردونگی و زیر بار حرف زور نرفتن ! از چیزایی که این روزها شده کیمیا !
حتی با یه خط نوشتن ! بی تفاوت نباشید !

ويدا گفت...

:) :)

ناشناس گفت...

لایک نداره که اینجا،باید با کامنت لایک خودمو ابراز کنم.