۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

آمریکا... بیا منو بدزد!

قد من 1.77 هستش اما فقط 56 کیلو وزن دارم. خیلی وقته که می خوام وزنم رو زیادتر کنم اما هرکاری می کنم، نمیشه. لامصب حتی 100 گرم هم زیاد نمیشه. تصمیم داشتم که سر فرصت برم پیش یه متخصص تغذیه تا شاید اون بتونه یه کاری واسم بکنه اما فکر می کنم یه راه بهتر پیدا شده. اینکه آمریکا منو بدزده! میگید نه... پس عکسهای آقا شهرام رو قبل و بعد از مثلاً دزدیده شدن ببینید:

پ.ن به آمریکا: خداوکیلی من حال ندارم بیام تا مکه و مدینه... بی زحمت بیا از همین تهران منو بدزد! دستت درد نکنه!

۹ نظر:

یکـ عدد دختر گفت...

میگم اومدن بدزدنت ادرس منم بده آخه دکتر به منم گفته 13 کیلو کم داری تا به وزن ایده الت برسی....البته منم فقط یه خبرنگار ساده ام همین.

شهاب - عشق فیلم گفت...

سلام رفیق !
فدات شم ، اومدن ببرنت ، سر راه بگو ، منم تا یه جایی باهات میام !!!

یازده دقیقه گفت...

ای وای ازین کار دنیا..یکی می خواد صد گرم کم کنه نمیتونه یکی هم اینجوری...کلن عجب دنیایه!!

سحر.ق گفت...

ایول...خیلی باحال بود

هدي گفت...

من نه... من زيادي هم دارم...
آمريكا تو رو خدا منو ندزد!!!
من نميخوام بيشتر از اين چاق شم!

هدي گفت...

من نه... من زيادي هم دارم...
آمريكا تو رو خدا منو ندزد!!!
من نميخوام بيشتر از اين چاق شم!

كاوه گفت...

بالاخره با يك نفر درد مشترك پيدا كردم!

ياد اون اس ام اس بامزه افتادم در مورد كلينيك لاغري ابطحي!

كاوه گفت...

كه ميگفت:

ديگر براي لاغرشدن نيازي نيست كه رژيم بگيريد بلكه كافيست چند روزي رژيم شما را بگيرد!

غزل گفت...

کاوه باحال بود حرفت