۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

لعنتیِ دوست داشتنی

لعنت به این اینترنت... از 7-8 سال پیش که اینترنت باز شدم، ساعت خوابم از 12 به 3-4 نیمه شب تغییر کرده. از اون طرف هم آدم مجبوره که حداکثر ساعت 8-8/30 صبح بیدار بشه. یه هفته دهن خودم رو سرویس میکنم تا ساعت خوابم رو میزون کنم و مثل بچه آدم ساعت 12 بخوابم تا صبح که آلارم موبایلم زنگ میزنه به زمین و زمان فحش ندم اما فقط کافیه یه شب بین حالت خواب و بیداری یادم بیفته که فلان لینک رو چک نکردم. چک کردن اون لینک باعث میشه صد تا صفحه دیگه رو هم بگردم و تا به خودم بیام ببینم ساعت 3 نصف شب شده و دوباره مجبورم یه هفته دهن خودم رو سرویس کنم تا ساعت خوابم میزون بشه... لعنت به این اینترنت.

۷ نظر:

Masoud گفت...

این درد مشترک همه ماست اما من یکی که حاضرم 10 سال از عمرم کم بشه اما این لعنتی دوست داشتنی رو ازم نگیرن.

یازده دقیقه گفت...

جانا سخن از زبان ما می گویی...

سلمان گفت...

مخدر لعنتی :دی

Unknown گفت...

با تمام نظرهای بالا یک صدا هستم ! این لعنتی دوست داشتنی تنهاراه ارتباطی ما با ندیده های دنیا است. و تنها راهی که بهشان بگوییم آی ما اینجا هستیم.

شهاب گفت...

سلام رفیق !
من بدون اجازه ات ، از جفت وبلاگ هام بهت لینک دادم تا حداقل یه قسمت کوچیکی از لطفت رو جبران کرده باشم و همیشه خواننده ات باشم !
ممنونم از لطفت رفیق !

یکـ عدد دختر گفت...

من یه دوست وبلاگی دارم
دقیقا ادرس و اسم وبلاگه تو رو داره

یعنی اینقدر تشابه؟

لی گفت...

سلام
من هم موافقم
لعنت به این اینترنت ...
:)
این لیمک رو ببینید و متن دوم رو بخونید ...
http://leee.us/archives/1389/04/1167