۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

...Let's Start

خب... اسباب کشی تموم شد. یعنی اون پست هایی که توی وبلاگ قبلی بودند و دوست نداشتم به فنا برن رو منتقل کردم اینجا... البته حالش نبود کامنت ها رو هم منتقل کنم.
بالاخره از دست بلاگفا راحت شدم. مخصوصاً که اونجا با اسم واقعی ام و هویت کاملاً آشکار هم می نوشتم و باالطبع امکانش نبود درباره هر چیزی که دوست داشتم بنویسم. مثلاً روزای بعد از عاشورا که اخبار سیما روزی هزار بار یه جا رو نشون میداد که یه عده داشتند سوت می زدند، خیلی دوست داشتم توی وبلاگم می نوشتم که اینجایی که تلویزیون داره نشون میده و میگه یه عده حرمت شکنی کردند، دقیقاً کنار خونه ماست و اون سوت زدن هم به قصد حرمت شکنی عاشورا نبوده و درحقیقت واسه این بود که یک نفر اون لحظه 2 تا از 4-5 تا گاز اشک آوری رو که گاردی ها سمت مردم پرتاب کرده بودند رو سمت خودشون برگردوند و ملت برای 5 ثانیه (فقط 5 ثانیه) اون فرد رو تشویق کردند. درحالیکه اونی که تلویزیون نشون میداد اینجوری القاء می کرد که یه عده از صبح تا ظهر داشتند توی روز عاشورا می زدند و می رقصیدند.
به هرحال از امروز دیگه اینجا می نویسم و سعی می کنم خود سانسوری رو هم بزارم کنار و راحت هر چیزی رو که دوست دارم بنویسم.

هیچ نظری موجود نیست: